fredag, mars 12, 2010

a funny story.

Jag brukar väldigt ofta få små roliga historier av min mor eller svärmor på mailen. Det blir en hel del. Idag har jag fått en sjukt jävla rolig historia (av min mor) och den här gången tänkte jag dela med mig till er så att ni får er ett gott skratt:

"Norrmannen hittade en videofilm i en låda. Nyfiken på vad det är sätter han den i videon och trycker på play. Han drar efter andan när han får se sin fru ha samlag med tre andra män. Han sätter sig ner chockad och funderar.


Efter en stund pustar han ut och säger till sig själv:
'Vilken jävla tur att det bara var på film...' "

Jag höll nästan på att dö när jag läste den. Sen skulle jag läsa den högt för mina kollegor och det var svårt vill jag lova för bara jag tänker på den skrattar jag. Hoppas ni fick skratta lite, själv ska jag surfa vidare i väntan på sidor (alltid denna jävla sidväntan).

Inga kommentarer: