tisdag, mars 16, 2010

cold and hungry.

Det är fan inte skönt att köra moppe med fingrar som stelnar fortare än fortast. Usch och fy! Vaktandet gick bra och boken är grymt bra så de tre timmarna flög förbi som bara den. Dock började magen kurra kring tre och det störde mig litegrann, men potatisen står på spisen så snart är kurrandet åtgärdat.

Jag funderar lite på hur jag ska göra ikväll. Det är några minusgrader och det kommer säkert bli kallare med tiden och jag vet inte om mina tår och fingrar klarar av en utomhusträning, även om jag rör på mig hela tiden. Så en bil vore inte helt fel, för då hade jag kunnat ta gymmet istället, men jag är inte så sugen på att köra moppe till Bersika. Vilka bekymmer jag har. Jag ska i alla fall äta lite och se om hjärnan är bättre med då, för nu kan jag inte ta några beslut för jag tänker bara på MAT!

Inga kommentarer: