tisdag, mars 23, 2010

bring on the heat.

Fy fan vad jag avskyr kyla. Verkligen avskyr! Tårna blir kalla på nolltid och att sparka fotboll med kalla och stela tår är ingen höjdare, men jag hoppade inte av träningen för det (i alla fall inte till en början), när de andra skulle driva med boll, sprang jag utan istället. Duktigt gjort. Däremot när de skulle spela gick jag och klädde på mig istället. Imorrn hoppas jag på varmare grader så att jag kan vara med fullt ut.

Sen blev även fingrarna kalla på hemfärden. Gaaah! Tur att jag har en varm hund att värma mig på, haha. Har även huvudvärk känner jag. Usch. Jaja, jag ska se klart ett Ugly Betty-avsnitt som jag inte hann se färdigt innan träningen. Sen ska jag duscha varmt för att sedan äta lite och se kvällens avsnitt av Mästarnas mästare, det börjar bli lite folk kvar på Malta så nu är det riktigt spännande.

1 kommentar:

e|in sa...

Kyla ar inte skoj alls, men det ar bara att harda, snart ar det sommar :D Kram till du!