fredag, februari 12, 2010

a very nice fridaynight.

Sitter här med färg i håret. Ska bli skönt att slippa utväxten. Äntligen. Jag har även blivit klippt och det var väldigt skönt att slippa luggen i ögonen och slitna toppar. Min söta svägerska Julia är riktigt duktig och en riktig pärla som ids. Just nu håller hon på att ta bort lite hår på älskade. Fin tjej det där.

En mycket trevlig fredagskväll som ni kanske förstår. Restaurang Enrisvägen bjöd på en mycket god köttgryta med bulgur och sedan hemmagjorda semlor till efterrätt. Till detta har det druckits vin och vinet det fortsätter flöda. Jag älskar verkligen att vara här ute och speciellt såna här trevliga kvällar med god mat och trevligt sällskap. Fan, det känns nästan som att jag är full. Men efter två glas vin kan jag väl inte vara det?

Inga kommentarer: