fredag, februari 19, 2010

an unusual friday.

Nu börjar jag nästan bli lite less. Hela veckan har jag legat i soffan och gjort absolut ingenting. Ja, om man bortser från timmen på gymmet i tisdags. Fan, jag blir så irriterad på mig själv som aldrig kan ta itu med saker och ting. Men som vanligt måste jag skylla på något annat än min lathet, det har ju faktiskt varit så mycket OS på tv och boken jag läser är så bra, haha.

Den här fredagen känns konstig av två anledningar; 1) jag är ledig. Jag vet inte hur många fredagar jag har jobbat de senaste månaderna, men det har känts som alla typ. Men nu är det faktiskt andra fredagen i rad som jag inte jobbar. Mycket konstigt. 2) Jag ska inte se Let's Dance. Jag vet, det är ovanligt för att vara mig. Men det är hockey klockan nio (Sverige-Vitryssland) så jag ids inte börja se dansarna för då vill jag bara se färdigt, haha. Så jag riktar in mig på morgondagens repris. Men jag kan ju säga att jag är väldigt glad att det faktiskt sänds i repris annars hade det blivit jobbigt.

Nu ska jag fortsätta läsa lite i boken medan älskade snarkar på soffan. Yes, han sover. Igen. Jag tror han vaknade och klev upp kring tvåtiden och ändå ligger han och snarkar nu. Jag vet inte vad det är med honom, men han kanske är trött helt enkelt. Men han får väl sova medan jag läser, jag behöver ju honom ändå inte då, haha...

Inga kommentarer: