onsdag, februari 03, 2010

swearwords.

Nu får det fan sluta vara så jävla kallt. Jag orkar inte klä på mig så satans mycket kläder för att kunna gå utanför dörren. Gaaah, jag blir galen på kylan och all jävla snö. Jag ber om ursäkt för alla svordomar, men jag är på dåligt humör. Mensvärk, irritation över mailsvaret och rastlöshet i en hel jävla satans klump. Ingen bra dag så här långt. Tur att det är träning ikväll så jag får lite annat att tänka på och få ut lite aggressioner. Helvetesjävlasatansskit!

2 kommentarer:

jecka sa...

Haha, du träffa mitt i :D Då ska jag verkligen bänka mej framför TV:n, det gör ju it nå att alla är snygga i serien också :) Haha, då får du allt komma ihåg att stretcha så du inte får ont i kroppen :) Me mej äre annars bara bra, hatar den jävla kyla, vill tillbaka till värmen typ nu! Men det är bara gilla läget, de är ju snart sommar.. typ ! :) Vi måste ju ta o styra nått nu alla brudar då elin snart är hemma också. :) Sköt om dej ! kram!

J sa...

HUvva inge skoj då allt är kaast.. Och mesnvärk, huvvaligen. Skönt man slipper det ett tag ;) Kramar!