måndag, februari 15, 2010

one point five.

Jag trodde att den andra medaljen skulle komma i herrarnas 15 km fristil. Men Marcus Hellner missade bronset med 1,5 sekunder! Inte kul. Men den tiden hade inte funnits för honom att ta för han tog ut precis allt han hade och blev liggande i målfållan lääänge. Tyckte synd om honom och tyckte faktiskt någon hade kunnat slänga på honom en filt åtminstone. Taskigt. Men han gjorde annars ett bra lopp och förhoppningsvis repar han sig bra och kan ta medalj i något av de andra loppen.

Själv ska jag faktiskt gå och lägga mig. Har känt mig lite okry hela dagen och skulle inte alls förvåna mig om en förkylning är på gång. Det vore verkligen skit för jag har missat nog mycket träning på sistone. Så jag hoppas att jag får sova ordentligt i natt och vaknar upp utan några förkylningssymptom. Haha, älskade gick och la sig för en timme sen typ (han har inte heller varit så kry idag, något i luften?) och ligger nu och andas tungt och Tara ligger i korgen alldeles här bredvid och andas tungt hon också. Så söta!

Inga kommentarer: