måndag, februari 22, 2010

not a good day for the boys.

Jag kan ju säga att jag är JÄTTETRÖTT just nu. Men å andra sidan har jag ju mig själv att skylla. Eller så skyller jag på dem som bestämde att OS skulle gå i en väldigt fucked up tidszon, jag vet inte, men trött det vet jag att jag är. Däremot är jag glad att jag inte är så trött att läsningen blir påverkad, för när jag väl är i studion och läser känns det bra. Det är ju positivt.

Något som inte är fullt så positivt är att curlingherrarna förlorade mot Schweiz och att längdherrarna inte åkte så bra i sprintstafetten. Eller ja, Hellner visade än en gång sin otroligt fina form, det var Teodor Peterson som inte alls orkade hänga med. Men han är en ung kille och ska inte lastas alltför mycket tycker jag, men nog hade det varit kul om han också hade haft samma fart som Hellner.

Däremot visade tjejerna bättre form. Kalla och Anna Haag åkte ifrån alla och övertygade. Så klockan 22:00 ska det bli spännande och blir det inte ännu en medalj till Sverige vet jag inte vad jag ska göra. Men det är en stund kvar tills dess och sidorna vill inte komma så jag undrar om jag ska se lite ishockey. Damkronorna spelar semifinal mot USA och för fyra år sedan lyckades de vinna över amerikanskorna så vem vet, det kanske blir en repris?

2 kommentarer:

jecka sa...

Haha, jag drömde om Stefan från TVD inatt, och det var ingen dålig dröm if u know what i mean! ;) vi får ta o styra upp och se nån dag, är med sandra nu, har tvingat na och se, så hon ville joina ;) Vi får höööras. :)

jecka sa...

Haha, ja men då får vi styra nån dag då vi kan sträck se ! har tjatat på sandra nu ikväll att hon måste se det för han är så jävla snygg ;) hörs nån dag dårå ! sov gott ! kraam!