lördag, februari 20, 2010

multitasking is tha shit!

Snacka om att ha många järn i elden. För en stund sedan hade jag Melodifestivalen på teven, två olika livesändningar på datorn (herrarnas curling och damernas super-G) och läste samtidigt i min bok. Melodifestivalslåtarna var katastrofala (förutom Darin som var bäst), super-G'n var inte så rolig efter att Anja hade gjort sitt åk och curlingen var visserligen intressant men ljudet funkar inte som det ska på den här datorn så då läste jag i boken och tittade upp när jag såg i periferin att det blev spännande. Förstår ni något av det där? Jag vet inte, jag tror jag bara ville fördriva lite tid. Sidorna kommer som ni kanske förstår inte riktigt så fort. Men jag kan tänka mig att redaktionen ser OS, men de borde prova mitt recept, multitasking!

Nu snart är det dags för dubbeljakt för herrarna och det ska bli spännade och se hur Marcus Hellner klarar sig idag. Men nog hade det varit trevligt om jag hade kunnat läsa in lite mer innan starten, men som det ser ut nu blir det tajt... Oh shit, nu damp det ner fyra sidor bara så där, kanske hinner läsa in någon mer grej innan startskottet i dubbeljakten.

Inga kommentarer: