lördag, februari 20, 2010

maybe it's time to go home?

Alltså jag tror att jag är lite trött. Har fått typ nästan alla sidor, men ser på pappret (där man prickar av de sidor som kommit så att man har lite koll) att det är några som saknas, kanske inte så viktiga, men ändå sidor som kan vara något. Men efter en stund slår det mig, hm, sida 15 kom inte den för en stund sen? Går in i mappen och ser att jag har rätt, sida 15 ligger där mellan sida 14 och 16. Även den andra sidan jag har väntat på har kommit för en stund sen. Jag har alltså bara glömt att kryssa för. Så knäppt, jag har alltså suttit här och väntat och väntat på något som redan har hänt. Shit, tänk om jag inte kommit på det, då hade jag kanske suttit här och väntat och väntat när de andra anländer till jobbet imorrnkväll. Det hade varit lite knäppare...

Inga kommentarer: