tisdag, februari 02, 2010

hot vampires.

Tisdag. Men när jag var ute med Tara kändes det som fredag. Varför vet jag inte, det bara blev så, haha. De ringde från jobbet så ikväll ska jag läsa ÖP. Det var verkligen längesen men det är tur att det är en lätt tidning så det inte blir så svårt efter ett långt uppehåll. Självklart är det även träning så det blir som vanligt med andra ord. Tidigt till jobbet, läsa lite, gymma så svetten rinner, tillbaka och läsa en massa och sedan hem och duscha. Som vanligt.

Nu ska jag dock göra det som jag inte gjorde igår. Nämligen skura golven. Jag fastnade i en ny serie så moppen fick vila. Jag såg de tolv avsnitten som hittills kommit ut och det är en riktigt bra serie och jag vill att det ska vara fredag nu så att nästa kommer. Hm, kanske det var därför jag fick för mig att det var fredag idag?! Hursomhelst serien jag pratar om är The Vampire Diaries. Har länge velat se den, men inte kommit mig för. Så jag rekommenderar verkligen denna serie om ni gillar snygga pojkar och vampyrer. Jag vet att jag har några vänner som passar in i den beskrivningen, eller har jag fel? Haha... Innan jag tar fram moppen och hinken ska jag ge er ett litet smakprov från serien...
Kan ni motstå dessa nice looking fellas?

1 kommentar:

jecka sa...

Hahaha, tog åt mej en anings av vad du skrev ;) Har länge tänkt se den, men såg att den ska börja på 6an (tror jag) den 11 februari, så då ska jag bänka mej ;) Allt bra med dej btw? Länge sen sist lixom!