fredag, februari 26, 2010

better late than never.

Har varit ute och flängt en stund. Var på AF och för en gångs skull kändes det som att jag fick ut något av mitt besök. Jag kan ju säga att det var på tiden. Jaja, jag har lite grejer jag måste fundera på och undersöka, kanske löser sig saker och ting ändå i slutändan.

Sen har jag även varit och pantat alla helvetes burkar och flaskor som har tagit över vårat kök. Skönt, nu slipper jag se säcken varje gång jag är i köket. Har även fyllt på kylen litegrann och det var också på tiden kan man säga. Nu ska jag ta tag i disken och sedan dammsuga lite och rolla av sofforna. Tara är på semester i Bersika i helgen så jag passar på medan hon är borta. Sedan väntar jobbet ikväll igen och det är tyvärr FK även denna kväll. Men det gick ganska bra sist så det ska nog inte vara några problem idag heller. Nu är det hög musik och röjning som gäller.

Inga kommentarer: