fredag, januari 15, 2010

wishful thoughts.

Blev väckt av lovely lillebror. Han tyckte jag skulle kliva upp. Haha, det är rätt kul vad omvänt det är. Det var inte alls längesen jag ringde och väckte honom vid den här tiden. Men nu är han ju en hårt arbetande pojke (han är fortfarande pojke i mina ögon) och då kan man inte sova bort dagarna.

Jaja, jag klev i alla fall upp för så klart blev jag kissnödig när jag rörde på mig. Men elva är inte så farligt, inte ens när jag var vaken till typ ett (sent för att vara den här veckan faktiskt). Såg att tremperaturen inte var så farlig idag (i alla fall just nu) så jag skulle vilja åka en sväng på stan. Typ äta lunch, strosa och se om det finns något roligt att köpa. Men min sambo har tyvärr inte samma tankar, kan ju dock bero på att han sover, men ändå. Han kan ju vakna och tänka att åh så kul det vore att åka på stan och äta lunch med min underbara sambo. Vad skulle vi göra utan önsketankar?

Inga kommentarer: