torsdag, januari 21, 2010

will you be my valentine?

Jag har en vän och kollega som jag har känt långt före jag fick det här jobbet. Vi träffades hösten 2003. Vi skulle läsa till journalist tillsammans. Vi hittade varandra väldigt snabbt och har sedan dess hållit ihop. Vi har promenerat tillsammans, vi har slappat tillsammans, sett film tillsammans, sett en massa (och då menar jag en massa) sport tillsammans och självklart har vi sett en massa (och även där en massa) schlager tillsammans. Det var även denna människa som sa åt mig att söka det jobb jag nu har.

Ikväll har han gjort något bra för mig och mitt trötta huvud kan inte tacka honom nog. Han sa att han kunde ta FK istället för mig. Vilket betyder att jag nu läser UNT. Hurra! Det kan i sin tur betyda att jag kommer hem tidigt ikväll och eftersom jag somnade i soffan efter innebandyn känns det som att jag behöver lite mer sömn än vanligt inatt. Haha, så jävla bra han är! Tack Valle för att du är så jävla snäll och go'!

1 kommentar:

nenafea sa...

x7s16e7u39 h0a76k8v43 a8p06p0m71 v4a89j1n09 x4k96f9v80 x8p20h2y58