onsdag, januari 20, 2010

while away the time.

Jaha, då har jag dammsugat igen, diskat igen och förberett middagen till kvällen. Jag ska åka iväg till Bersika (med buss) om en stund för att hämta en bil som ska ta mig till och från jobbet (plus träningen ikväll). Men vad ska jag göra tills det är dags att gå till bussen? Suck, jag tycker inte om att vara rastlös och egentligen är det inte så länge kvar tills jag ska gå till bussen (måste gå till sjukhuset för att kliva på) så det är ingen idé att börja göra något heller. Ljudboken är slut så den kan jag inte lyssna på heller. Usch, det här var inte alls något roligt inlägg, men jag tänkte att om jag skriver lite fördriver jag lite tid. Men tyvärr inte tillräckligt, så nu får jag se om det finns något annat att göra. Suck.

Inga kommentarer: