tisdag, januari 19, 2010

two happy things.

Det har varit en väldigt tråkig dag. Förutom halvtimmes promenaden imorse har jag inte gjort någonting. Ja, jag har varit och handlat (tack än en gång Funky!). Annars har jag legat/suttit i soffan och sett serier. Ingen rolig dag alls. Två ljusglimtar har dock förekommit; 1) Mästarnas mästare. Kung! 2) Har sms:at med älskade och det gör mig alltid glad. Han var dock inte lika glad, han hade tydligen halkat och slagit i ryggen. Inte så kul. Men jag längtar till fredag då jag får kramas... Ja, jag vet att han bara varit borta sen i söndags, men just såna här dagar saknar jag honom extra mycket. Jaja, ska fortsätta denna urtråkiga dag precis som jag gjort resten av dagen. Soffan och teven. Sen sängen. Hoppas verkligen att morgondagen blir bättre!

Inga kommentarer: