tisdag, januari 26, 2010

two and a half hour.

Idag har jag varit väldigt duktig, men troligtvis kommer jag nog vara trött imorrn, men självklart hoppas jag ju inte det. Började med en timme i gymmet, tänkte ta det lite lugnt men det blev nog lite tungt ändå, sedan var det bara att sätta sig i bilen och gasa in till stan igen för fotbollsträning. Så jag har alltså tränat två och en halv timme ikväll, duktigt. Men som sagt risken finns att tröttheten och smärta i kroppen kan komma imorrn. Men det snackas om någon slags stormvarning så då gör det kanske inte så mycket att jag bara kan ligga på soffan och göra ingenting?

Nu ska jag däremot hoppa i duschen och sedan äta något. Efter det ska jag påbörja det där med att göra ingenting. Soffan ser väldigt inbjudande ut och det finns alltid något att se på teve. Ska försöka att inte sitta uppe så länge så att det inte gör något om jag skulle vakna tidigt imorrn (det har nämligen varit så de senaste dagarna), men jag kan inte lova någonting för hipps vipps är klockan mycket och jag fortfarande vaken. Men jag kan ju alltid försöka.

Inga kommentarer: