onsdag, januari 20, 2010

smells like teen spirit.

Nej, idag gick inte träningen lika bra som i söndags. Men man kan ju inte vara på topp hela tiden. Dock tror jag det blir lite avslaget när jag jobbar och tränar, för det tar lite energi om jag säger så. Men samtidigt känns det bättre att åka och träna och vara lite avslagen (men ändå försöka göra mitt bästa) än att inte åka och träna alls.

Lämnade lillsötisen i Bersika innan träningen. Hon hade legat i bilen från klockan fyra för att slippa vara ensam hemma (hon fick gå ut en sväng kring sju, så ni inte tror hon fick ligga i flera timmar). Jag känner att det är bättre att hon får vara där och ha sällskap än att ligga i bilen/ligga hemma medan jag jobbar. Så hon får vara med Zelma tills på fredag, då vill jag nog ha tillbaka henne, haha... Jaja, ska fortsätta jobba så att jag får åka hem och duscha någongång. Jag är verkligen äcklig som sitter här och luktar blaj.

Inga kommentarer: