onsdag, januari 06, 2010

run over.

När jag vaknade tidigare kändes det som att jag hade blivit överkörd av en lastbil. Jag hade ont i hela kroppen och kunde knappt röra mig. Hur har jag sovit egentligen? Helt galet. Sen är det två saker som jag idag får skylla mig själv för, det första är huvudvärken. Vi tillbringade gårdagskvällen på havsbadet med ett hundratal andra människor. Första gången för mig att vara ute en trettondagsafton, men vi hade trevligt. Träffade lite folk och minglade runt. Men jag hade ju inte behövt dricka så mycket, därav huvudvärken.

Den andra saken jag får skylla mig själv för är smärtan i lilltån (som dock inte är lika farlig som när jag vaknade). Hade nämligen på mig ett par skor som jag egentligen inte borde haft på mig med tanke på lilltån. Men mamma har lärt mig att ska man vara fin får man lida pin. Men kanske borde jag ha varit lite försiktigare?

Däremot är jag glad att jag kollade in tv-tablån imorse, för annars hade jag missat det som börjar i detta nu. Damernas stafett i Oberhof, Tyskland. Härligt! Hoppas de åker bra och visar att formen inför VM i Vancouver verkligen finns där. Fast nu blev jag fundersam, åker de svenska damerna idag? Hm... Jaja, jag får ju helt enkelt se det nu.

Inga kommentarer: