fredag, januari 22, 2010

roomservice.

Jag vaknade alldeles för tidigt imorse. Halv tio. Det är inte kul när man har jobbat kvällen före. Men vad ska man göra när kroppen inte vill sova längre? Så nu måste jag komma på något att göra fram tills dess att klockan blir fara-till-jobbet.

Satt nyss och såg onsdagens Roomservice. Jag älskar verkligen Johnnie och Mattias, de verkar så underbart härliga. Men varje gång jag ser inredningsprogram får jag värsta idéerna och inspirationen. Det är så mycket som jag skulle vilja göra med lägenheten. Men det finns varken pengar eller ork. Men å andra sidan vet jag att inspirationen och idéerna svalnar efter ett tag så det är bara att rida ut vågen, haha... Jaja, något finns det alltid att göra här hemma. Kanske något skåp som behöver städas?

Inga kommentarer: