söndag, januari 03, 2010

a real pageturner.

Nej, det här ser just nu inte så bra ut. Men å andra sidan har jag inte så många sidor kvar och klockan är ju "bara" typ tio. Så jag ska väl inte deppa ihop än. Dock insåg jag att det var ett tag sen jag var inne i studion, så jag ska kanske gå och läsa in lite. Inte för att jag har så mycket att läsa in, men att byta dator kanske får mig att piggna till. Haha. Eller så inte. Har lite sport och dagens bild som ligger och väntar. Alltid något och vem vet, om jag går härifrån kanske det ramlar in lite sidor. Det brukar ju vara så att när man väntar på att något ska hända händer det inte, men om man går därifrån och tänker på annat brukar det hända. Så håll tummarna att det ligger några sidor i mappen när jag återkommer.

1 kommentar:

J sa...

Jåådu det tog sitt lilla tag kan jag lova.. Men skoj nu då det är färdigt! :) Hihi. Japp men det mesta hade du ju ändå en aning om ;) Japp allt bra här, blir sängen nu.. Hur e d sj? KRAM