måndag, januari 25, 2010

our little cutiepie.

Våran hund är så fruktansvärt söt. Hon började löpa igår (inte kul) så nu är det stolar i soffan som gäller för jag vill inte ha henne där just nu. Så igår låg hon på golvet nedanför soffan och jag la stolar i båda sofforna och satte mig vid datorn. Så hon tänkte att hon skulle förflytta sig till soffan istället. Men hennes min när hon ställer sig upp och först ser att den ena soffan inte går att komma upp i och sedan även den andra. Så jävla söt. Förvirrad hund kan jag säga. Så inatt har hon sovit så här:

Söt vovven!

Idag är det mys på stan med älskade som gäller (om han kliver upp någongång vill säga). Lunch och strosa runt. Vi har lite ärenden som ska göras men utöver dem ska vi bara vara. Riktigt mysigt. Dock har jag sovit typ fyra timmar inatt så jag är rätt trött och har huvudvärk, men med lite lunch i magen och frisk luft i lungorna ska jag väl orka någon timme i alla fall.

Inga kommentarer: