onsdag, januari 13, 2010

long day.

Idag har varit en lång dag. Tentavaktandet gick hur bra som helst och Liam Norberg är en mycket intressant människa måste jag säga. Sen var det bara att hiva i sig lite mat (måndagens palt, mmm!) för att orka med personalmöte som drog ut på tiden, så det var bara gasa järnet hem för att hinna se damernas sprint från Ruhpolding, där jag fick se ACO ta hem segern. Härligt! Tyvärr föll Jonsson med två bom i liggande, men nya tag på fredag.

Sen var det dags för träning igen och som jag har ont i mina ben just i detta nu. Jag hade lite träningsvärk innan, från igår, men nu är det fan värre. Gaaah! Att sätta sig ner är verkligen ingen lätt match och har jag börjat gå kan jag inte stanna för då kommer jag inte igång igen. Haha. Så då är det skönt att det är kväll och jag inte har något att göra för då gör det ingenting om jag lägger mig i soffan och inte kommer upp därifrån. En lång dag som sagt och jag har inte ätit något sen palten kring halv tre, så jag tror jag måste fylla på depåerna lite innan jag fastnar i soffan. Om jag tar mig upp från den sittande ställningen jag befinner mig i nu alltså, det ska bli spännande.

Inga kommentarer: