torsdag, januari 21, 2010

liquorice, friend or foe?

Jag tror att jag har gjort något dumt. En kollega (inte samma som jag pratar om i det förra inlägget) har hällt upp lite godis i en skål som alla får ta av och eftersom jag har haft lite tråkigt en stund (sidorna skickas inte så fort) satt jag och såg lite teve för en stund sen och åt då några godisar. Det är mest lakrits. Jag tycker verkligen väldigt mycket om lakrits, men jag tror inte det är så bra. Nu har jag nämligen väldigt ont i magen. Betyder det här att jag inte kan äta lakrits nå mer? Hm... Tror ni det finns piller så att jag kan äta lakrits, typ som de jag äter när jag måste äta något som innehåller laktos? (Det ska tilläggas att jag har fått ont i magen förut när jag ätit lakrits också, så det är inte bara den här gången.)

Inga kommentarer: