söndag, januari 31, 2010

"It's sundaymorning. I'm not running on a sunday!"

Det var väldigt nära att jag struntade i träningen imorse, för det blev efter många om och men fest igår. Kom dit lite senare än jag tänkt (hade lite kommunikationsproblem med håret) men det blev trevligt till slut. Men imorse var jag ganska sliten och huvudet var inte rikigt med. Men med en alvedon och lite frukost i kroppen tog jag mig ändå i kragen och for till fotbollshallen. Det blev verkligen ingen bra träning från någon av oss men ibland blir det lite lojt. Dock var det skönt att få röra lite på sig.

Nu ska jag ringa min lilla mamma. Kommer inte ihåg när jag pratade med henne senast så det känns lite som att det är dags. Sedan väntar middagen och jag hade tänkt tillbringa resterande tid av denna sista dag i årets första månad, liggandes i soffan med något bra på tv. Innan jag slutar tänkte jag berätta om vad våran söta lilla fyrbenting hade gjort medan hon var ensam igårkväll. Hon har börjat ligga på/i min träningsväska som jag alltid har i hallen och inatt när vi kom hem från krogen hade hon lyft ut det mesta som var i väskan så mina träningskläder låg utspridda lite här och var. Undra om hon var sugen på att träna eller om hon bara tyckte jag hade packat dåligt?

Inga kommentarer: