tisdag, januari 19, 2010

ignoring the pain.

Jag tror att Tara tycker om ljudböcker. För nu när jag har en sådan vill jag lyssna så mycket som möjligt och eftersom jag städade hela lägenheten igår fick jag ta en promenad imorse för att lyssna lite. Det blev en halvtimmes promenad och jag tror ingen var gladare än sötnosen. Dock smärtade knät lite väl mycket för en lugn promenad men envis som jag är försökte jag ignorera. Det är dock inte så farligt som jag trodde det skulle bli när jag fick smällen, så det är ju positivt.

Annars tror jag inte det händer så mycket idag. Ska se nya One Tree Hill, sen ska jag väl pyssla på med lite smågrejer här hemma, försöka få tag i en bil ska jag också (älskade tog ju bilen med sig till Norge) för jag skulle behöva handla lite grejer att fylla upp kylen med. Men det hinner jag med, klockan är ju "bara" tjugo i ett så jag kan gott och väl se avsnittet utan att känna någon stress, haha...

Inga kommentarer: