söndag, januari 17, 2010

grass widow.

Träningen kändes verkligen skitbra idag, det enda jag tyckte var lite sådär är orken, men det kommer. Dock avslutades träningen mindre bra, fick en smäll precis under knät i en närkamp och jag vet egentligen inte hur det känns när ett ben går av, men det kändes i alla fall ONT! Så nu haltar jag fram, återigen. Suck. Än så länge är det ingen annan färg än resten av benet men jag antar att när jag vaknar imorrn kommer det vara en annan färg. Kul, kul!

Annars blev jag precis gräsänka. Älskade ska fara och provjobba i Norge imorrn (på dagis faktiskt, haha, tro det eller ej men så är det), men åkte till Jutis idag så det inte blir så lång väg att köra imorrn. Känns kul att han har fått jobb, men samtidigt så jävla pissigt att han aldrig kan få jobb här hemma. Men, men det är som sagt bara provjobb i veckan så vi får se hur det blir. Själv ska jag försöka duscha med ett ben som inte går att böja riktigt som det ska, sen tänkte jag krypa upp i soffan med godisskålen från igår. Tara kanske joinar mig, jag vet inte men jag är glad att jag inte är ensam nu när älskade har farit.

Inga kommentarer: