lördag, januari 02, 2010

fun being alone.

Nej, det var inte tjejernas dag idag. De hade förlorat matchen i morse och förlorade även den andra. Den sista matchen för dagen slutade 1-1, vilket var mycket bra med tanke på motståndet (Notviken spelar i tvåan). Tjejerna spelade riktigt bra den sista matchen och det var synd att de inte fick vinna.

Det är riktigt jobbigt att stå på sidan om och inte få spela. Jag måste bli bra i tån snart för jag blir fan galen. Men jag ska försöka börja röra på mig lite smått i alla fall till veckan, för jag vill inte tappa ännu mer än jag redan gjort.

Jaja, nu ska jag slappa en stund innan det är dags för middag. Älskade ville äta tacos och hur dum vore jag om jag inte var med på det? Haha. Sedan väntar ju jobbet ikväll. Ensam på jobbet en lördagkväll, kan man ha roligare än så?

Inga kommentarer: