fredag, januari 08, 2010

dance your ass off!

Helena Jonsson visar kanonform. En andraplats och bara 7.6 sekunder efter ettan, Simone Hauswald (Tyskland). Härligt! Dock är vädret nere i Oberhof inte det bästa med tanke på skidskytte, men Helena visade att ståskyttet är hennes grej. Trots starka vindar sköt hon fullt. Woho! Imorrn är det dags för herrarna och eftersom både Ferry och Bergman är borta hoppas jag väldigt mycket på Lindström. Jag hoppas han gör sitt livs lopp. Men det är som sagt imorrn det.

Nu funderar jag på om jag måste ta på mig en tröja och tjocksockar för det är lite småkallt här inne. Det tycker jag inte riktigt om, det får väl ändå vara nog med kylan utomhus, varför ska vi behöva frysa inomhus också? Dumt! Sen måste jag äta lite middag och fara på jobbet. Tänkte åka in lite tidigare så att jag hinner se Let's Dance-premiären ikväll. Äntligen är det dags att virvla runt på dansgolvet. Oerhört härligt!

Inga kommentarer: