fredag, januari 15, 2010

combine tv and work.

Idag är jag faktiskt för en gångs skull glad att jag läser VLT. Det är så mycket på tv och hade jag haft en annan tidning hade jag inte kunnat se allt. Först ut var damernas stafett för någon timme sen och vilken stafett det blev. Hurra för de svenska damerna som tog hem segern efter bra åkt av alla damerna, jag är speciellt imponerad av Anna-Maria Nilsson. Hon brukar oftast klappa ihop men idag hade något hänt. Bara två extraskott behövdes för henne och hon tog igen drygt tolv sekunder från vallen till växlingen. Hurra!

Nästa tv-program borde de flesta som känner mig kunna räkna ut vad det är. Jag menar det är fredag och vad är fredagarnas underhållning nuförtiden och ett av mina absoluta favoritprogram? Ni som inte vet svaret borde läsa bloggen lite bättre och bli mer uppmärksam. Men jag tänkte vara snäll idag så ni slipper gå tillbaka långt bak för att finna svaret. Jag menar ju naturligtvis Let's Dance. Jag blev väldigt imponerad av Agneta Sjödin förra veckan så det ska bli spännande att se henne dansa rumba. Härlig fredag och som sagt, idag är jag glad att jag har VLT.

Inga kommentarer: