lördag, januari 09, 2010

CJ is the man!

Det händer inte så mycket här hemma idag. Jag har sett skidskytte i alla fall och vilken uppvisning av Bergman (som jag inte trodde skulle vara med något i Oberhof). Två nollor i skyttet och bara någon sekund efter ryssen som vann. Härligt! Tyvärr klämde ju tysken Greis in sig mellan CJ och ryssen, men en tredje plats är verkligen inte fy skam.

Men som sagt annars står det mest still här hemma. Vädret är lite skönare idag än tidigare dagar, tack och lov för det. Tycker verkligen inte om kylan. Men idag var det dock kallt, men ändå skönare. Ikväll blir det mysmiddag med älskade och kanske får vi med oss min svåger och svägerska, men det får vi se. Hursomhelst ska det bli riktigt mysigt. Så nu ska jag gå och torka mig, klä på mig och blåsa håret. Tänkte testa min julklapp och se om den är något att ha, haha... Men det tror jag väl att den ska vara?

Inga kommentarer: