torsdag, januari 28, 2010

I'm addicted to you.

Fy fan vilket träningspass det blev tidigare. Helt jävla insane. Tror inte jag har svettats så mycket på hur länge som helst. Jag var trött, tröttare, tröttast efteråt, men det kändes samtidigt så jävla skönt. Dock är jag lite orolig över all träningsvärk, dels på den jag redan har och den jag kanske kommer att få. Imorrn är ingen bra dag att ha träningsvärk, för det är inomhuscup och då kan man ju inte ha ont. Det går ju inte. Men jag hoppas verkligen att den jag redan har försvinner tills imorrn och den som kanske kommer inte alls kommer, eller åtminstone väntar till på lördag.

Jag ska gå och sova nu. Har tvingat ögonen att vara öppna alldeles för länge så nu ska de få sin vilja igenom. Jag hoppas att jag kan sova och framförallt sover gott. För imorrn är som sagt ingen bra dag att ha ont och det är heller ingen bra dag att vara trött. Men å andra sidan har vi inte match förrän kring sex så det kommer säkert finnas tid till lite powernap om det skulle behövas. Jaja, det blev som vanligt inte så intressant, men ibland måste jag skriva av mig, annars ligger jag bara och tänker på hur jag ska formulera mig i bloggen. Bloggberoende? Jag? Neee!

Inga kommentarer: