måndag, december 21, 2009

thanks for the update!

Kommer till jobbet och sätter mig på UNT-platsen, börjar skriva ut lite sidor som hunnit komma. Sedan när jag skulle börja gå igenom sidorna och ska kolla vem mer som jobbar ser jag att jag inte alls ska läsa UNT. Det har blivit ett byte, så nu sitter jag med FK istället. Hon som ska läsa UNT har aldrig gjort FK så då får jag hoppa in. Visst, jag ställer alltid upp men det hade varit trevligt att veta sånt innan jag börjar skriva ut sidor. Jaja, inget att göra åt. Jag får hoppas FK är snälla idag och skickar sidor fort. Dock har vi jävligt mycket problem med skrivaren just nu, så även om tidningen är snäll hjälper inte det så länge skrivaren inte är det. Nu verkar det dock röra på sig, så jag ska se till att komma igång.

Inga kommentarer: