torsdag, december 10, 2009

no computer.

Ja, då sitter jag här igen. På stolen framför datorn på jobbet. Men idag är det sista dagen innan jag är ledig i fyra dagar. Ska bli lite skönt ändå. Dagen har förflutit precis som den skulle. Disken blev diskad, dock insåg jag att det inte var någon större fara med dammsugningen så den struntade jag i, jag sopade upp det mesta i hallen istället. Sen fick jag se Glee och det var sjukt bra, som vanligt. Men jag hoppas det kommer ett avsnitt nästa vecka för det slutade som just när det blev som bäst (som vanligt med bra serier).

Sen kan jag berätta en stor sak. Kanske inte någon stor sak för andra, men för mig är det en väldigt stor sak. Det är ju så att jag ska till Jutis i helgen (mys) och för första gången sen jag köpte min dator (ett och ett halvt år sedan typ) stannar den kvar i lägenheten. Fattar ni? Det är helt otroligt. Den får inte följa med när jag ska bort. Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller bara vuxen, men något konstigt är det. Haha... Men den är lite krasslig så jag vågar inte ta med mig den för jag vill ju inte att den ska gå sönder. Så det ska bli spännande att se hur jag överlever, men jag tror det kommer gå bra, det är ju inte så länge jag ska vara borta så...

1 kommentar:

linniz sa...

jag blir så stolt över dig anna:)