torsdag, december 31, 2009

a new year-walk.

Idag har det hänt saker som jag aldrig trodde skulle hända, men ibland kan överraskningar komma. Jag fick nämligen med mig älskade ut på en promenad och en ganska lågn promenad ska tilläggas. Det ni. Jag tänkte att det vore mysigt med en nyårspromenad för hela familjen och jag är fortfarande chockade att han följde med. Haha. Nu ska vi snart äta en försenad frukost och sedan börja fixa och dona inför kvällen.

Det nya året ska vi fira i Hortlax tillsammans med mina svärföräldrar och några bekanta till dem. Det ska bli riktigt roligt och jag ser extra mycket fram emot middagen, hummer i förrätten och oxfilé till huvudrätt. Enligt Gimo Herrgård i Uppsala är det en mycket traditionell nyårsmiddag. Kul. Jag har aldrig ätit hummer så det ska bli spännande. Kommer även en sammanfattning av 2009 lite senare, ska bara sammanställa den, så håll till godo mina vänner. Men först är det som sagt något i magen som gäller.

2 kommentarer:

J sa...

Gott nytt år på dig!! Najs du kommer med en lista, då kan man sno den sen ;) BYEE!

J sa...

Eller så inte... :P Vore knas om jag gjorde det. Hahaha!