torsdag, december 17, 2009

lovely thursdaynight!

Jag har sagt det förr och jag känner att jag måste säga det igen, men jag tycker verkligen väldigt mycket om UNT (med undantag då de blir sega och inte skickar sidor på flera timmar, men det har dock inte hänt på ett tag (peppar, peppar...)). Klockan är nu alltså lite efter elva och jag har ungefär fjorton minuter kvar att läsa in och jag har in- och utrikesnyheterna och sporten kvar att läsa (plus lite till FK och VLT). Det är fucking lovely! Speciellt underbart är det för att jag har hunnit läsa ut boken jag hade med mig och jag började på sidan 253 när jag kom till jobbet och boken har 416 sidor. Det är helt sjukt, sen har jag även hunnit pussas lite med älskade som kom förbi för att hämta nyckeln, för hans ligger kvar i Jutis. Jag hoppas inget oförutsett händer som kan förstöra denna underbara torsdagskväll!

Inga kommentarer: