lördag, december 19, 2009

I know, I'm not normal.

Jag vet att jag inte är riktigt frisk, men jag ställde faktiskt klockan på tio i tio för att inte missa damernas sprint från Pokljuka, Slovenien. Vaknade faktiskt några minuter innan klockan ringde. Jag klev upp trots att jag var väldigt trött och jag egentligen hade velat sova länge. Men är det skidskytte så är det. De svenska tjejerna får godkänt, speciellt ACO och Helena, inga pallplaceringar men ändå topp femton. Okej insats. Men jag förväntar mig bättre resultat i morgondagens jaktstart. Bara så att de vet. Haha!

Om dryga två timmar är det dags för herrarna att ge sig ut i de slovenska skogarna och försöka skjuta och åka bra. Jag hoppas verkligen det blir bra resultat av de svenska herrarna för det behövs lite bra placeringar på herrsidan också. Men innan jag sätter mig i soffan och följer sprinten med spänning hade jag tänkt diska lite, det ser ut som fan i köket och det är inte kul. Jag vill egentligen sova en stund men gör jag det blir disken aldrig gjord. Sen räknar jag med att älskade vaknar när jag slår igång musiken och börjar slamra bland disken så att han kan dammsuga för jag ids inte göra båda två. Tror jag.

Inga kommentarer: