onsdag, december 09, 2009

him and the moose.

Smet iväg en stund från jobbet för att skriva på kontraktet för nästa säsong och samtidigt meddela tränarna att jag inte kommer och tränar något mer i år. Haha, det låter helt galet när man bara ser det så där, men jag menar alltså att jag vilar resten av den här månaden. Jag hoppas verkligen att rehabiliteringen inte tar alltför lång tid för jag vill inte vara borta för länge från träningen.

Efter jag hade gjort detta for jag förbi Enrisvägen för att säga hej och kolla vilken tid det är som gäller för avfärd på fredag, vilket de inte visste än. Men jag blev kvar där lite längre än jag trott för jag fick nämligen veta att älskade hade krockat med en älg i morse. Han har alltså inte ringt mig trots att det var flera timmar sedan det hände. Men som tur var klarade han sig utan några som helst skador, värre blev det för bilen som bara blev skrot och älgen som fick skjutas. Jag är lite arg på honom för att han inte har ringt för det är verkligen något man borde ringa och meddela, trots att det gick bra för honom. Men samtidigt är jag väldigt glad att det just inte blev allvarligare. Fy fan så hemskt, men som sagt tur att han klarade sig oskadd.

Inga kommentarer: