tisdag, december 22, 2009

a dog, a kangaroo and a dolphin.

Nej, tidningen var inte snäll idag. Skickade tidningen typ precis ett och det ska inte vara så. Men, men ibland är det så. Hoppas på bättre imorrn, visserligen har jag VLT då så jag ska väl inte hoppas för mycket.

Har ganska nyligt kommit in efter Taras nattpinkeri och den hunden älskar verkligen snö. Hon far fram som värsta kängurun och helt plötsligt blir hon en delfin och dyker ner i snön och gormar runt. Haha, så söt när hon tittar upp och är alldeles vit i ansiktet. Söthunden. Jaja, älskade är på dataparty (hans ord, inte mitt) i Sjulnäs (tror jag) så jag antar att jag får sova själv inatt. Men jag har ju gjort det nästan i tre månader så varför skulle det vara några problem inatt? Jag kanske till och med kan sova en hel natt och slipper vakna av alla hans ljud. Haha...