fredag, december 04, 2009

christmaspresent number one.

Bilen gick igenom. Tjoho! Han hade lite anmärkningar på någon lampa, men vi behövde inte komma tillbaka. Skönt. Efteråt tog jag en sväng på stan. Köpte lite fint till morgondagens julfest med jobbet. Är dock lite kluven om byxorna, men jag ska prova allt tillsammans så kanske det blir bättre. Det hade ju dock varit roligt om jag kunde ha fina skor på båda fötterna, men tydligen trivs lilltån i tjocksockar så det är väl bara att lyda den lilla tån.

Köpte även den första julklappen. Till min fina mamma. Känns skönt att vara igång med julshoppandet redan nu. Tidigare år har jag börjat typ bara någon dag innan julafton och då är det inte lika kul. Nu behöver jag inte stressa med inhandlingen. Skönt. Nu ska jag gå och prova kläderna och sedan ska jag nog lägga mig i soffan en stund. Foten i högläge för att kanske bli bättre snart.

1 kommentar:

Moa: sa...

Okej Anna, känns som jag är bättre kapabel att förklara det där med signaturen ikväll haha! ;) Logga in på bloggen, gå till "inställningar"-fliken längst upp och välj "formatering." Längst ner på sidan, i rutan där det står "mall för inlägg" klistrar du in koden. Testa sen göra ett inlägg så ska signaturen dyka upp automatiskt på det nya inlägget! Lycka till! :)