måndag, december 07, 2009

can't be late.

Drömde inget bra inatt. Drömde att jag skulle på jobbet, men jag och älskade var i stugan så jag var tvungen att ta mig därifrån och självklart fanns ju inte tillgång till bil eftersom det oftast ska vara så svårt i drömmar. Men klockan blev kvart över fem och sedan helt plötsligt halv åtta och då kändes det jävligt jobbigt att inte ha hunnit till jobbet, speciellt eftersom det var FK som väntade. Telefonen hade blivit kvar i stugan så jag kunde inte bli nådd och jag kunde inte ringa någon heller. Det var helt galet och förvirrat. Var rätt glad när jag vaknade och insåg att det inte var verklighet.

Jobbar nämligen ikväll och ska läsa just FK och det var faktiskt ett bra tag sen det hände så det är väl lite oroligt på grund av att jag vet att det kan bli stressigt. Haha. Så tokigt. Men innan det är dags för jobb har jag en del att göra. Kläderna jag tvättade förra veckan är inte vikta ännu, önskelistan måste skrivas och skickas, pengar ska hämtas, mat ska handlas och håret ska tvättas. Massor med saker med andra ord. Så det är bara att börja med lite frukost och sedan ta itu med dagen så att jag inte kommer försent till jobbet!

Inga kommentarer: