fredag, december 11, 2009

back in winter wonderland.

Sitter nere hos mormor och väntar på middag. Det luktar fruktansvärt gott så jag ser väldigt mycket fram emot att få äta. Körningen hit gick bra, såg fyra renar innan Arvidsjaur, varav två låg döda i diket. Mellan Arjeplog och Jutis (på den väg älskade mötte älgen) körde jag väldigt sakta ifall det fanns någon fler självmordsbenägen älg som ville hoppa framför bilen. Men jag såg inga fler djur. Skönt.

Så så ligger det till med mig. Vi får väl se om det finns möjlighet och tid för uppdatering imorrn, vilket jag tvivlar på när dagen är full med aktiviteter. Men annars blir det en uppdatering på söndag när jag är tillbaka i lägenheten. Tillsammans med Tara. Det är två veckor sedan jag hade henne hemma, på grund av tån. Men nu kan jag ju ha skor på mig så då kan jag gå ut med henne. Mysigt.

Inga kommentarer: