fredag, november 27, 2009

you gotta love drugs!

Somnade innan tolv igår och sov hela natten fram till åttatiden. Underbart skönt. Om det hade med knarket jag stoppade i mig innan sänggåendet vet jag inte, men det var skönt att få sova ut ordentligt och för en gångs skull somna innan det hunnit bli ny dag. Unnade mig någon timme extra timme i sängen med boken när jag vaknade. Mysigt.

Men nu är det slut på myset, det är mycket som ska göras idag. Vi ska bjuda härskapet Marklund/Fahlman på middag och lägenheten är inte middagsbjudningsaktig, så det är städ, disk och plock som gäller. Sen ska jag förbereda middagen också, det är lite jobbigt att behöva göra allting själv men eftersom älskade inte kommer hem förrän senare har jag inget val. Men det hade ju kanske inte varit lika jobbigt om jag inte vore halvt handikappad. Men jag ska göra så gott jag kan och sen får det bli som det blir.

Har dock kommit på att det är lite som jag har glömt att köpa och eftersom jag inte kan köra bil skulle jag behöva en chaufför, någon som är frivillig? Haha, jag ska kolla med min svåger som nyss tagit körkort, han vill säkert köra en massa bil. Hahaha... Inte lätt att vara halt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog