måndag, november 16, 2009

what's up with that?

Blev väckt av en telefonförsäljare, jävla idiot. Jag undrar om de får betalt per ord, för han hann säga en hel massa på bara någon minut och det resulterade i att jag var tvungen att lyssna på allt för jag fick ingen syl i vädret. Är det inte bättre att fråga om man är intresserad före man har dragit hela produktens livshistoria?

Upptäckte också när klev upp att jag inte har någon frukost i kylskåpet. Det betyder att jag måste fara på Coop och jag tycker inte om att behöva handla innan jag har ätit frukost för jag blir så grinig om jag inte fått i mig mat, vilket kommer resultera i att alla medtrafikanter är svin och saker som inte borde följa med hem får göra det. Fan, vilket konstigt inlägg och en konstig dag, speciellt eftersom jag har tisdag idag. Jobbigt.

Inga kommentarer: