lördag, november 28, 2009

"That's why for an entire year people called me 'Sir Limps-a-lot'?"

Inget julpynt idag. Älskade lovade att vi skulle göra det imorrn efter skyltsöndag, kanske har lite mer julkänsla då. Men nu blev jag väldigt rastlös. Finns ingenting att göra och det är andra dagen i rad jag är "fast" inomhus. Kan inte ta mig utanför dörren. Suck. Hungrig är jag också. Sugen på smutsig bakismat. Inte för att jag är bakis men ni fattar säkert. Suck, suck, suck. Kanske får med mig älskade iväg och äta lite? Måste bara hitta ett par kryckor så jag slipper blöta ner strumpan på vänsterfoten. Fan vad mycket besvär den lilla tån ställer till med. Gaaah!

1 kommentar:

Sandra L sa...

Huvva..vad äre jag hör..har du gjort illa fossingen:(!? Krya på dej..å ha en bra helg. så får vi ta å höras..."hoppas-din-tå-blir-snart bättre - kram :)"