tisdag, november 17, 2009

shiver.

Oj, oj, oj vad trött jag var efter träningen. Tänkte att det var dags att lägga på några kilon idag och det hoppas jag verkligen inte att jag får sota för imorrn. Svetten rann som aldrig förr och musklerna skakade som asplöv en bra stund efteråt. Shit pommes frites! Men efter lite kolhydrater och proteiner och ett glas vatten när jag återkom till arbetet kändes lite bättre.

Nu har det gått ett tag och jag känner inga darrningar, men däremot lite smärta på olika ställen. Jag hoppas det bara är just nu för jag vill inte ha ont imorrn, jag vill inte! Arbetet går annars bra, är dock lite rädd för att det inte ska gå att fylla ut tidningen ordentligt, men ifall det skulle hända är det ju inte riktigt mitt fel, det är ju faktiskt ÖP som inte har något mer att skriva om. Jaja, jag känner lite att detta håller på att barka åt något håll så jag gör nog bäst i att avsluta och gå och läsa lite.

Inga kommentarer: