torsdag, november 12, 2009

my new favourite place.

Sitter nere hos mormor med en förkylning hängande över mig. Den kom över natten. Mindre kul. Men det är mest snor just nu så jag hoppas det håller sig på den nivån för jag vill inte bli sjuk. Annars mår jag prima, trivs verkligen här uppe och det trodde jag aldrig skulle hända eftersom jag inte riktigt är någon naturmänniska. Jag tror det är lugnet och sällskapet som gör mycket av trivseln. Men visst är det skönt att veta att jag ska åka hem snart. Hahaha...

Hemgång blir antingen imorrn eller på lördagmorgon, det beror på jobbet. Jag hoppas på ett sätt att jag inte behöver jobba imorrn för då får jag en extranatt med älskade, men samtidigt vill jag jobba för jag saknar mitt jobb. Det är svårt att vara nöjd. Har förresten gjort två saker som jag inte gjort på mycket, mycket länge, igår tog jag sparken en sväng och det har jag inte gjort sen Unbytiden och det är en tolv-tretton år sedan vi bodde där och idag har jag ätit nybakta bullar och när jag åt det senast har jag ingen aning om. Det känns bra att vara här, som sagt.

Inga kommentarer: