onsdag, november 25, 2009

listing a few things.

Löningsdag. Fint. Det känns verkligen konstigt att jobba så här mycket för det kommer så mycket pengar på kontot. Haha. Tokigt. Jaja, jag har inte så mycket att säga så jag snodde en lista från Sushi, här kommer den:

Senaste drycken: Multivitaminjuice för en liten stund sen.
Senaste saken du åt: Hårdbröd med leverpastej och smörgåsgurka.
Senaste sötsaken: Hm... Godis i måndags tror jag.

Senaste ringda samtalet: Alfakassans kundtjänst igår.
Senaste mottagna samtalet: Älskade igårkväll.
Senaste person du skickade sms till: Till älskade i måndags.

Senaste gången du skrattade: Det var nog en liten stund sen, sitter och ser lite Joey och det är väldigt kul.
Senaste gången du grät: Söndagkväll tror jag.
Senaste kramen: I söndags när jag åkte hem från mamma.

Senaste bilfärd: Inatt på väg hem från jobbet.
Senaste filmen du såg: Hm... Jag kommer inte ihåg faktiskt.
Senaste spelade cd: Backstreet Boys senaste går varm i bilen. Underbart!

Inga kommentarer: