söndag, november 01, 2009

headache on a sunday, what else is new?

Huvudet är som vanligt lite tungt, men inte så tungt som det har varit andra söndagar. Men jag har ätit varma mackor till frukost så det känns bättre och bättre. Snart ska jag klä på mig lite varma kläder och ta med mig älskade på fotboll. Damernas sista hemmamatch så jag känner att det är dags att ge dem lite stöd. Speciellt eftersom det var längesen jag var och såg dem spela.

Sen har jag sån tur den här gången att älskade inte åker tillbaka förrän imorrkväll så ikväll ska vi mysa som bara den. Se den film som vi har tänkt se i flera veckor och bara ligga och kramas. Underbara känsla. Men nu ska jag som sagt klä på mig lite och se till så att älskade byter ut morgonrocken till något annat. Nog för att han är väldigt söt i min lila morgonrock, men jag tror det blir lite kyligt med den på fotbollen.

Inga kommentarer: