söndag, november 29, 2009

christmas is in the house.

Nu är julen framme här hemma. Gardinerna gick bra att hänga upp själv eftersom älskade tyckte att annat var roligare. Han hjälpte dock med köksgardinerna, men resten fick jag göra själv. Han tar verkligen hand om sin halvinvalida sambo. Bra kille det där. Haha... Dock upptäckte jag att upphängningen till stjärnan som ska hänga i vardagsrummet inte finns att finna i jullådan. Frågan är då om den finns i någon annan låda eller om den helt enkelt har försvunnit. Ska undersöka detta i veckan, för nu orkar jag inte göra så mycket mer. Ska äta lite och kanske få mysa lite med min superdupersnälla (verkligen...) sambo.

1 kommentar:

e|in sa...

hehe joo jag vet, skulle vara den ultimata gåvan ;) hoppas du har fått någon julkänsla :D ses på onsdag!